Dysponujemy najnowocześniejszym sprzętem do wyważania kół. Aktualnie stosujemy wyważarkę
Hunter GSP 9700
Wyważarka umożliwia wykonanie testu drogowego koła. Maszyna ocenia w jakim stopniu za ewentualne uchybienia odpowiedzialna jest tarcza koła, a w jakim stopniu opona. Po przeprowadzeniu precyzyjnej analizy proponuje, w jaki sposób obrócić oponę względem tarczy koła, aby zminimalizować błąd.
Oprócz testu drogowego, wyważarka umożliwia:
zautomatyzowane mocowanie koła,
zautomatyzowany pomiar tarczy koła, bicia promieniowego i osiowego,
wyważanie statyczne i dynamiczne, zarówno z uwzględnieniem tolerancji ciężarków, jak i bez,
wykorzystanie ciężarków zakładanych na krawędź tarczy koła, klejonych, jednocześnie użycie obu typów ciężarków oraz tzw. wkładów wyważających (mocowane we wnętrzu opony wkłady zastępują klasyczne ciężarki; są stosowane szczególnie w oponach o stosunku szerokość/wysokość opony wynoszącym ok. 80%, montowanych np. w samochodach terenowych)
osadzanie ciężarków klejonych za pomocą wysuwanego ramienia,
możliwość wydruku protokołu z pomiarów oraz wszystkich informacji tak, jak są one widziane na ekranie,
w trakcie pomiaru zmiany sztywności promieniowej opony oraz bicia tarczy koła, program zapamiętuje pomiary i informuje nas, jak oznaczyć poszczególne tarcze i opony. Gdy program ma już wszystkie potrzebne dane z czterech kół, proponuje jak dobrać w pary opony z tarczami kół i ustawić względem siebie, by zminimalizować drgania.